Het certificaat lijkt geïnstalleerd, maar de PDA geeft een foutmelding wanneer ik verbinding maak.
Hieronder volgen een paar veelvoorkomende foutmeldingen en enkele oplossingen:
Fout 0x85010014
Deze foutmelding heeft nogal wat mogelijke oorzaken. In onze handleiding voor deze foutmelding staan manieren omschreven om dit probleem te verhelpen.
Fout 0x85030027
De server staat ingesteld om client certificaten te eisen. Wanneer deze instelling op de server wordt aanpast zou het probleem verholpen moeten zijn.
Contact met Xolphin
Is het probleem nog niet opgelost? Neem dan contact met ons op. Graag ontvangen wij een beschrijving van je probleem en zoveel mogelijk relevante aanvullende informatie, zoals de output van SSLDiag, een screenshot van de foutmelding, de handelingen waarbij het voorkomt en eventuele logbestanden of meldingen. Wij zullen er dan naar kijken en er zo snel mogelijk op terugkomen.
Ensured B.V.
Bezoekadres
Rogier van der Weydestraat 2
1817 MJ Alkmaar
Postadres
Postbus 88
1800 AB Alkmaar
Telefoonnummer
Fax
Support
support@ensured.nl
Validatie
validatie@ensured.nl
Sales
sales@ensured.nl
Administratie
administratie@ensured.nl
BTW
854404077B01
KvK
61588555
IBAN
NL96 INGB 0006 6811 07
BIC/SWIFT
INGBNL2A