Het certificaat lijkt geïnstalleerd, maar de PDA geeft een foutmelding wanneer ik verbinding maak.

Hieronder volgen een paar veelvoorkomende foutmeldingen en enkele oplossingen:

Fout 0x85010014

Deze foutmelding heeft nogal wat mogelijke oorzaken. In onze handleiding voor deze foutmelding staan manieren omschreven om dit probleem te verhelpen.

 

Fout 0x85030027

De server staat ingesteld om client certificaten te eisen. Wanneer deze instelling op de server wordt aanpast zou het probleem verholpen moeten zijn.

Contact met Xolphin

Is het probleem nog niet opgelost? Neem dan contact met ons op. Graag ontvangen wij een beschrijving van je probleem en zoveel mogelijk relevante aanvullende informatie, zoals de output van SSLDiag, een screenshot van de foutmelding, de handelingen waarbij het voorkomt en eventuele logbestanden of meldingen. Wij zullen er dan naar kijken en er zo snel mogelijk op terugkomen.

Ensured B.V.

Bezoekadres

Rogier van der Weydestraat 2
1817 MJ Alkmaar

Postadres

Postbus 88
1800 AB Alkmaar

Telefoonnummer

0800 3678733

Fax

088 775 775 9

Support

support@ensured.nl

Validatie

validatie@ensured.nl

Sales

sales@ensured.nl

Administratie

administratie@ensured.nl

BTW

854404077B01

KvK

61588555

IBAN

NL96 INGB 0006 6811 07

BIC/SWIFT

INGBNL2A