De browser geeft nog steeds het oude certificaat weer.
Is het certificaat goed geïnstalleerd?
Is het certificaat correct geïnstalleerd, en zichtbaar in de browser? (Dit kan gecontroleerd worden door op het slotje te klikken in de statusbalk / adresbalk.) Controleer of de domeinnaam en de vervaldatum overeen komen met het certificaat wat wij hebben toegezonden. Indien dit niet klopt is het certificaat niet goed geïnstalleerd, of moet de server mogelijk eerst opnieuw worden opgestart.
Is de browser opnieuw opgestart?
Is na de installatie ook de browser opnieuw opgestart? Anders blijft het oude certificaat mogelijk zitten in de openstaande sessie. Indien Internet Explorer wordt gebruikt werkt het iets anders, daar moet de ssl cache handmatig worden gewist: ga naar Menu Extra → Internet Opties → tabblad Inhoud en klik op Clear SSL State. Het certificaat zou bij de volgende verbindingspoging zichtbaar moeten zijn.
Is de server opnieuw opgestart?
Is de (web)server na de installatie opnieuw opgestart? Het is vaak noodzakelijk om de webserver te herstarten (niet alleen de service / daemon).
Is het certificaat gekoppeld aan website / dienst?
Vaak moet het certificaat ook gekoppeld worden aan een bepaalde dienst, bijvoorbeeld om te werken met Exchange. In de handleidingen en in onze Knowledgebase is te controleren of er niet aanvullende handelingen zijn die moeten worden verricht (zoals het aanpassen van extra instellingen of het bewerken van een configuratiebestand).
Ensured B.V.
Bezoekadres
Rogier van der Weydestraat 2
1817 MJ Alkmaar
Postadres
Postbus 88
1800 AB Alkmaar
Telefoonnummer
Fax
Support
support@ensured.nl
Validatie
validatie@ensured.nl
Sales
sales@ensured.nl
Administratie
administratie@ensured.nl
BTW
854404077B01
KvK
61588555
IBAN
NL96 INGB 0006 6811 07
BIC/SWIFT
INGBNL2A